IbuAyah♥SaidatulSyazwani♥SaidatulSyahindah♥SaidatulSyazwina♥IzzahFirdaus♥KarinaTaufeq♥AleeyaEdie♥PykaShah♥IzattyAzrin♥Jayabarati♥SisBellaAzman♥AsrulAsyraf♥Fadzli♥Redha♥EmiliaRosman♥Noniy♥SisSyuraaHissham♥3Bistari2010♥4Berlian2011♥MyBigFamily♥

#3 Jamuan Final Year 4 Berlian 2011


pasti korang dah tahu title post nie kan. 
so x payah lah aku membebel panjang2..
anyway jamuan nie kitaorang plan dalam fone jewk..
bak kata ibu aku:dah mcam orang berniaga korang nie..
dalam fone pon boleh jadi keje..hahaha
nak tergelak jewk aku dngar ibu aku ckap cam uh..


Hawa and Faten korang terbaikk..
sanggup gila korang bangun awal nak masak utk jamuan..
thank guys..


syimah,atuk,rashdan,hafsah..
pengawas PSS and SEKOLAH..
menguruskan slide show utk jamuan..
korang memang terer lah bab IT lah..


bulat,botak,ayie and ipin..
sekawan yg selalu buat cikgu sakit hati..
but mereka juga penghibur hati kami..
tanpa korang sunyi beb kelas!!


yani,ana,hanis..
peneman aku time boring..
dyeorang semua gila bca novel..
sorry lah aku tak lahh feel korang..


michelle,farah,nora..
peminat setia k-pop..
sementara nak tunggu jamuan mula...
dengar dulu citer k-pop dyeorang..


pada yg lain sorry aku tak dapat nak citer pasal korang..
apepon korang semua THE BEST INTHE WORLD LAH!!!!!!!!!!!!!!





















terbaik...inii jewk yg mampu nak ditunjukkan..
tp sayang waktu nie ada jugak yg tak hadir..
guys GOOD LUCK FOR OUR SPM 2012.
<3



te


No comments:

Post a Comment

comment lah wahai Buddies ♥