IbuAyah♥SaidatulSyazwani♥SaidatulSyahindah♥SaidatulSyazwina♥IzzahFirdaus♥KarinaTaufeq♥AleeyaEdie♥PykaShah♥IzattyAzrin♥Jayabarati♥SisBellaAzman♥AsrulAsyraf♥Fadzli♥Redha♥EmiliaRosman♥Noniy♥SisSyuraaHissham♥3Bistari2010♥4Berlian2011♥MyBigFamily♥

Harimau Muda Malukan NEGARA ?!!


27/11/2011..
why aku tlis date nie..aku sure semua tahu kenapa kan??
MALAYSIA kalah di tangan BAHRAIN 2-3..
Aku tahu hari ini semua amat marah dengan kenyataan suratkhabr KOSMO..
"HARIMAU MUDA MEMALUKAN NEGARA TEWAS 2-3 KEPADA BAHRAIN"

Aku tahu bukan mudah untuk kita semua menerima kekalahan ini..
tapi kenyataan KOSMO itu seolah2 menyalahkan SKUAD HARIMAU MUDA..
Kalau marahkan mereka sekali pun jangan lah keluarkan statement sampai macam itu sekali..

Aku pun sedih jugak sebenarnya..kalau nak marah pon dah tak guna.
Marahkan mereka,salahkan mereka ibarat menyalahkan takdir.kita sebagai rakyat dan juga penyokong harus menyokong usaha keras mereka..

AKU STILL BANGGA DENGAN HARIMAU MUDA..


No comments:

Post a Comment

comment lah wahai Buddies ♥