IbuAyah♥SaidatulSyazwani♥SaidatulSyahindah♥SaidatulSyazwina♥IzzahFirdaus♥KarinaTaufeq♥AleeyaEdie♥PykaShah♥IzattyAzrin♥Jayabarati♥SisBellaAzman♥AsrulAsyraf♥Fadzli♥Redha♥EmiliaRosman♥Noniy♥SisSyuraaHissham♥3Bistari2010♥4Berlian2011♥MyBigFamily♥

#5

macam biasa kalau time2 cmnie..konfirm memang post takkan ada title.
hope kauorang sudi baca blog saya okay :)

2012 bakal menjelma tak lama lagi.
bahawasanya bermula lah perjuangan aku sebagai SPM CANDIDATES 2012.
aku akan melakukan sesuatu untuk mematuhi kehendak parents aku iaitu
meng-deactivated
:twitter
:facebook
meng-private
:blog
ohh good.hopefully aku akan berjya melaksanakan nya.

lupakan sekejap tentang SPM
wani tinggal hmpir 1 week kerja dekat DOBI IBUNDA
aku dapat belajar berapa byak ragam manusia.
di samping itu,dobi nie plak dekat dengan UITM MELAKA.
lagi semangat lah aku nak masuk UNIVERSITI.
hope apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan.

P/S:kepada semua yang bergelar peljar.ingat cuti akan berakhir tak lama lagi
so beljar bangun pagi okay :)

No comments:

Post a Comment

comment lah wahai Buddies ♥